söndag 26 juli 2015

Veckostatistiken! 20- 26/7

Det har varit en kämpig träningsvecka för mig (Håkan) tanken var att träna relativt hårt denna vecka för att trappa ned nästa och sedan nästan bara vila sista veckan innan loppet. Men kroppen har varit sliten, jag har fått kämpa för varje timme. Benen skriker efter vila så jag bestämde mig helt enkelt att lyssna på kroppen och ta det lite lugnare.
Börjar vara lite skraj att något ska hända nu också. En känning någonstans nu kan bli kritiskt med så nära till start. Såg att Johanna Nilsson, mer känd som Vinden mot kinden, i sin uppladdning till SSR trampat snett i skogen och Brutit(!) foten.. Vilken mardröm.
Detta gör att jag känner efter lite extra innan jag kastar mig ut i skogen.
Har ingen riktigt plan för veckan som kommer, utan får se hur det känns helt enkelt.

Fredrik har haft en bra vecka med ganska mycket löpning, sedan jämnt fördelat med rullskidor och styrketräning.
Som ni ser på bilden står det skogsarbete. Han trampade runt i myrmark 2 timmar men valde att bara lägga in en kvart, för det var inget regelrätt träningspass.

Håkan 37.6 Km. 5 Tim 22 Min





Fredrik 80.3 Km. 7 Tim 51 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv