tisdag 21 juli 2015

Hej hej. Håkan här nu.
Igår började jag jobba igen efter semestern. Jag hade inte sovit nog med timmar när klockan ringde 05:40 så jag bestämde mig att tvinga mig till en vilodag från träningen. Det kändes bra.

Idag däremot var jag igång igen. Cykling till Måttsundsbacken, av med cykelskorna och hjälmen. På med löparskorna och fram med stavarna. Körde några svängar. Jag kände mig riktigt starkt i backen! Aldrig känts så bra förut. Ruggigt roligt. Sen av med löparskorna och på med cykelskorna och hjälmen igen. Nu öste regnet ner så regnjackan åkte på också. Tog en omväg hem med cykeln och jag kände mig fortfarande stark. Roligt pass.

På Torsdag kan det vara så att ni känner igen två grabbar i Extra tidningen som kommer i brevlådan. Håll utkik

Blöt mark, jäääävligt stark.
/ Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv