fredag 24 juli 2015

Håkan.
Igår var en dag i rampljuset. Kul, mycket uppmärksamhet. Jag har fått oerhört många frågor om "träna tre dagar i veckan" det blev fel där. Tre dagar i Måttsundsbacken plus långpass, intervaller.
Utöver det blir det styrketräning, spänst, balans, cykel, rullskidor med mera. Jag har max två vilodar i månaden och brukar få ihop 7-9 pass i veckan. Så nu vet ni det.
Nu har vi gottat i oss av gårdagen och är fulla av energi. Nu är det fullt fokus igen sista biten.

Igår var jag på ett skogspass och det kändes himla tungt. Kollade ner på klockan och såg att det gick fort! Mycket snabbare än vanligt. Måste vara ett tecken på nån slags form. Jag har ont överallt i benen och fötterna och längtar tills jag får några vilodagar.

Nää nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv