söndag 12 juli 2015

Tjena Håkan skriver denna gång. Igår möttes jag och Freddan vid Måttsundsbackens parkering. Det hela började med att jag fick en "regift" av Fredrik. :)
En bok om olika sorts träning. Verkar intressant. Tack tack!

Med allt det ur vägen satte vi fart i backen. När vi var klara hade vi fått ihop ca 11 km och 1100 höjdmeter. Bra kämpat i den kvava luften. Sällan svettats så mycket.
Det blev min fjärde dag på raken med löpning så idag får skorna vila litegrann. Bra det för jag halkade till lite på vägen ner sista svängen och översträckde mitt fixade knä lite. Inget allvarlig men ändå.
På Måndag startar våra sista semesterveckor, jag hade tänkt att visa Fredrik mina favoritstigar i Alvik/Antnäs.

Ikväll kommer veckostatistiken.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv