tisdag 14 juli 2015

Håkan Håkan Håkan häääär.
Jag är lite glad just nu. Kom precis hem från mina livs snabbaste 10 km. Då menar jag såklart löpning.
Jag tog mig ut på en morgonlöpning med tanke att få igång benen till morgondagens långpass som är planerat med Fredrik. Rundan jag tänkt ut för dagen är kring 7 km. När jag kommit 6 km såg jag att jag låg rätt bra till för personbästa. Jag började räkna vilken fart jag skulle behöva för PB och insåg att det inte var omöjligt.
Det gick vägen och slog det gamla rekordet med över minuten. Även om detta inte är något jag tränar för så är det kul att få svart på vitt att en utvecklas.
tiden blev 45:29 och jag är NÖJD. Det är såklart inte särskilt fort med tanke på hur mycket jag springer, men jag är inge bra på att springa fort, av olika anledningar. Känner mig ganska nedtränad nu också.
Kul kul
Nu måste jag dra..
Tjaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv