lördag 21 mars 2015

Igår var jag till Fredrik och badade lite bastu. Perfekt avslutning på veckan. Det första som hände när jag kom in genom ytterdörren var att Freddan drog in mig i förrådet och stolt visade upp sina för dagen inköpta Salomon Speedcross 3.
Hans första trailskor. Kul för honom=)

Jag själv har också shoppat lite i veckan. ett par kompressionscalfs från Urberg
Testat dem en gång på en kort sväng i veckan och de sitter bra.

Annars då i veckan? Jo Fredrik skippade skidorna en dag och drog på sig löparskorna och testade en löparrunda.  Det kändes stelt och klumpigt sa han men med tanke på tiden han visade upp så vette tusan om det var så stelt=)

Jag har fortsatt jobba på med kortare pass, på Torsdagen fick jag äntligen med mig Mats på en sväng i Gammelstan. Jag kände mig riktigt lätt i steget igen så det var roligt. Idag ska jag försöka ge mig på en längre sväng. Solen skiner och några minusgrader på tempen. Perfekt alltså. 
Mer om den rundan får ni höra imorgon då det är dags för veckostatistiken.

Igår kom även de två första numren av TRÄNA i postlådan, En tidning av Utemagasinet. Helt grym tidning. Och tack till dem som helt gratis skickade mig de äldre numren.

Hade bra ut å träna ida'


runda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar