söndag 29 mars 2015

Söndagskväll och jag laddar för en stor dag imorgon. Passar då på att lägga upp veckans statistik.
Ingen stor träningsvecka för min del. Jag har min syster med familj hela vägen från Australien på besök i mitt hus så jag skyller på det.=)
Freddan krigar på med skidorna som börjar vara inne på sista versen nu. Han börjar dock smyga igång med löpningen mer och mer.
Imorgon ska jag och Fredrik träffas för att prata lite. Vi hinner säkert med någon löpsväng också.



                   Håkan                                                                              
                               
Styrketräning, 130 min , 51%
Löpning, 91 min , 35% 
Löpning - Trail, 36 min , 14%
Total 32,15 km


                    Fredrik
 
Längdskidor, 344 min , 67%
Löpning, 126 min , 24%
Core, 45 min , 9%
Total 141,63 km

Frid och fröjd, träna dig nöjd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar