söndag 8 mars 2015


Idag är det Vasaloppsdagen och jag hejar givetvis på Fredrik som kämpar på. Han har nummerlapp 4647 om ni vill följa honom. Han ska få skriva sin egen berättelse om loppet när han återhämtat sig. Klicka på länken för att se hur det går för honom.
Följ Fredrik


Tänkte komma med en ny veckostatistik. Bloggen har inte riktigt kommit igång ännu, utan detta är bara en tjuvstart, men haka gärna på resan redan nu.

Jag har vilat benet hela veckan och inte vågat ut på nått löppass även om det känts ganska bra sen i Onsdags. Tänkte vila några extradagar och sedan bara smyga igång. Hellre vila extra nu än att vara borta i sommar.
Så för min del har det mest blivit styrketräning och ovanligt mycket yoga. Yoga blir så mycket roligare när man gör det regelbundet och inte 1 gång i månaden.



                                                                       Håkan

                                                   
  Yoga, 145 min , 43%
              Styrketräning, 130 min , 39%
          Längdskidor, 61 min , 18%


                                                                      Fredrik

                                                   
                                                                        Längdskidor, 198 min , 100%

Fredrik har bara tränat tills i Onsdags för att sedan vila kroppen inför loppet..


Jag tänkte bjuda på en helt fantastiskt bra redigerat film från tidigare i vinter då jag sprang intervaller i ett par decimeter nysnö.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar