söndag 15 mars 2015

Idag är det Söndag och jag tänkte lägga upp veckans statistik.
Jag har haft en lite tveksam träningsvecka och en lite tveksam känsla i kroppen. Inget som brutit ut men...
Fredrik har försökt få igång kroppen efter Vasaloppet denna vecka. Killen åkte även två sträckor i Nederluleåstafetten igår Lördag..





                    Håkan

Styrketräning, 170 min , 68%
Yoga, 35 min , 14%
Löpning, 34 min , 14%
Crosstrainer, 10 min , 4%



                 Fredrik
Längdskidor, 218 min , 100%



Jag tränar alltid med kroppen som vikt. Men jag sa aldrig vems kropp som är vikten=)
Ibland hjälper Emilia mig med lite extravikt. Bra träning där du hela tiden får parera för alla rörelser som sker på ryggen. Och kul har vi också=)
 Emilia själv är jäkligt bra på armhävningar också, Och Ja! hon slipper ha morbror på ryggen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar