måndag 16 mars 2015

Jag har ju som sagt haft problem med ett ben, och försöker nu smyga igång med löpningen igen. Jag har varit på några svängar som varit mellan 3-5 km och det har svarat bra. Nu är det svåra att bromsa sig själv att inte dra iväg för långt.
Igår fick jag feeling och körde två pass. En underbar runda på förmiddagssolen. OJ så fint det var. Vårkänslor.
Till lunch var jag och familjen på Unik. Där blev det Chiapudding (grym) och sedan var jag redo för pass två.
Senare på eftermiddagen fick jag som sagt feeling och ville testa på att löpa lite hårdare. Knöt på mig skorna och joggade iväg en dryg kilometer till närmsta backe. Sprang 6 st intervaller uppför IP-backen i byn. När jag skulle jogga hem igen så hade den våta vägbanan fryst till så jag höll knappt på att ta mig hem..
En bra dag och jag fick ihop en mil totalt med ingen känning alls. Bara lite träningsvärk i vaderna idag.=)


Chia på Unik (gamla Postenhuset)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar