lördag 28 mars 2015

På Fredagen direkt efter jobbet så klämde jag i mig en Rawbite och drog på mig löparkläderna.
Hade inga ambitioner alls med den svängen utan bara en ursäkt för att få sätta sig i bastun efteråt och känna att veckan var slut.
Benen värkte rejält efter ett benpass jag brände av på Onsdagskvällen och skallen var tom efter en lång arbetsvecka. Direkt jag satte i första steget så studsade jag fram. Jag har aldrig känt mig så lätt i steget. Det var riktigt kul. Och väl inne i bastun satt jag bara och smålog =)

Idag på förmiddagen så begav jag mig ut på ett skogspass. Så skönt före när det kommit några centimeter blötsnö ovanpå relativt hårda skoterspår. Där skotrarna inte tagit sig fram så stod skaren pall för mina lätta steg =).
Jag hade på mig mina Inov-8 x-talon 212 och de gav ett grymt grepp i detta före. Imponerande.
För att få den rätt känslan så hade jag Inov-8s ProSoc. En lite tjockare strumpa som passar bra på vintern bland annat. Och såklart när jag springer i snön så var Inov-8 Debris Geiter 32 med. En geiter som skyddar för att få in snö eller grus i dojan. Fungerar riktigt bra. Allt ovanstående hittar ni i  Northsports gedigna sortiment.

Jag passade på att filma lite från dagens pass i skogen. Här kommer de.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar