lördag 28 februari 2015

Då är det lördag och tänkte visa den första veckostatistiken.
Min "benskada" känns fortfarande inte okej. Testade springa förra Söndagen eftersom det kändes bra, men ganska direkt märkte jag att det inte stod helt rätt till.
Skidåkning visade sig fungera bättre, så det har blivit något skidpass och lite styrketräning för min del.
Fredrik som ni ser satsar allt på skidorna inför Vasan nästa helg.
Vi använder Funbeat för att mäta all vår träning. Rekommenderas.



                            Håkan                                                                                                                          Fredrik

                                        

Styrketräning, 165 min , 57%                                                                                         Längdskidor, 208 min , 82%
Längdskidor, 71 min , 24%                                                                                             Core, 45 min , 18%
Löpning, 45 min , 15%
Yoga, 10 min , 3%




Slänger in en video från träning i veckan också.


Lev och må, ut och gå
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar