söndag 24 maj 2015

Tjena. Håkan vid spakarna. Detta är andra inlägget för dagen så se till att scrolla ned om du inte läst det första.
Eftersom det är Söndagskväll så tänkte jag presentera Veckostatistiken.
Jag har haft en bra träningsvecka känner jag. Speciellt helgen där jag hunnit med bland annat tre skogspass. Kul att flytet börjar komma. Ruggigt blött fortfarande bara.. Har börjat använda en foam roller efter varje löppass också, det verkar fungera bra och höften verkar tycka om det.

 Här kommer det. 18/5-24/5

Håkan 112,9 km  9 tim 5 min




 Fredrik 94,14 km 7 tim 33 min


Som Fredrik skrev tidigare så ska han korta ned passen lite i veckan. Jag tror jag gör samma sak. Jag har haft 3 veckor på raken med närmare 10 timmar träning per vecka. Det känns jäkligt bra och kroppen svarar bra MEN det är ju när det känns som bäst man ofta blir skadad så jag tänkte vara lite smart och ta en lite lugnare vecka. Hårfin gräns. Vi ser hur veckan artar sig. Det är kul att träna nu=)

DU är en stjärna, ut och TRÄNA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv