torsdag 21 maj 2015

Håkke hära. Idag snörde jag på vägskorna och slängde mig ut i regnet. Det gjorde ju inget för jackan sköter sig med bravur=)  Regnet avtog och solen kom fram med sin ståtlighet. Helt plötsligt såg jag hur grönt allt här. Riktigt härligt och jag kunde inte hålla emot ett leende.
Tanken var att testa höften på asfalt inför helgen. Det kändes helt okej men med någon småkänning efter 5 km. Jag kan meddela att det inte blir någon halvmara på Lördag men däremot kan det bli ett test på 10 km. Känner hur det känns imorgon efter detta.

Efter löppasset blev det en sväng på min hemmagjorda slackline. Riktigt rolig träningsform, ruggigt bra för balansen. Har kört två pass på den och så kul att göra stora framsteg fort. Man blir glad =)


Glad av soool


Såhär kan det se ut i Alvik =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv