lördag 16 maj 2015

Hallååå, Håkan som skriver!
Igår var jag på  min livs längsta cykeltur. Trundön ToR - 71 Km. Nöjd med det även om jag var rejält kall och sur i kroppen sista biten. Väldigt kuperad och kurvig väg större delen av sträckan och lite trafik så det är kanon. Kom upp i nästan 52 blås i en backe. Inte illa för järnhästen

Idag var jag på en lugn och försiktig jogg i skogen. Gick även vissa sträckor när höften började strama.  Stadsmaran går till helgen men jag känner mig inte helt säker på att det ska hinna ordna upp sig till det. Tänker inte ställa upp om det är dåligt och riskerar att bli värre. Jobbar på med rehabövningar och stretching och hoppas på det bästa.

Här får ni bilder att njuta av.

 Det här är bilder från min favoritstig i Alvik. Ruggigt fin.



Naturlig hinderbana=)

Landsväg vid Trundön




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv