söndag 24 maj 2015

Nu är det nära och formen är på uppåt-gång!
God dagens! Öman vid spakarna.
Fick ett brev från STHLM marathon i veckan. Startbevis. Karta. 50 st goda råd/tips. Känns bra! Laddad. Ska minska träningen nästa vecka. Blir kortare pass med fokus teknik och snabbhet.




Körde lite fartlek igår mot Porsön. Varannan km snabb och långsam. Tryckte på ordentligt på de snabba kilometrarna. Några riktigt snabba tider.
Under träningspasset hade jag mitt nyinhandlade knästöd. Lite ovant att springa från början. Men kändes riktigt bra på slutet. Ingen knäsmärta varken under eller efter träningspasset som ändå blev hela 14 km. Ska försöka köra något mer pass med knä-stödet så jag vänjer mig mer inför loppet på lördag.


Juste! Körde ett corepass igår på hemmaplan. Blev PB i plankan. 6 min. Riktigt nöjd. Snacka om mentalt krig på denna statiska övning.


KRIGA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv