tisdag 5 maj 2015

Jamen tjenare, Håkke hära.
Ni trogna läsare vet om att jag igår var på intervju för Ersnäsbladet, Ett intressant samtal om träning såklart men även om förändring och livsstil. Numret kommer ut i Maj och ni som inte är prenumeranter kommer att kunna läsa det här på bloggen. Stay tuned.

Idag var det premiär för inlines. Åker mer stavar och stakar mest. Blev en sväng runt Ersnäs via Klubben. Dryga 12 km  som jag är nöjd med. När jag kom hem fick benen kämpa lite också med spänst av alla de olika slag.
har fått lära mig en herrans massa hoppövningar under flera års rehabträning för knäet.

Jag ska visa en bild från Ersnässkogen från igår. Den är på gång men fortfarande lite väl blöt.
Före jag visar den så kan jag teasa lite om att Fredrik bär på en hemlighet och jag tror att han inom kort kommer avslöja den här på sidan..
kika in varje dag - Missa inget!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv