söndag 10 maj 2015

Hej hej. Håkan är här för att ge er veckans statistik. Ännu en bra vecka av oss båda där vi ligger mellan 8-10 timmars träning Måndag till Söndag. Det märks att vi börjat trappa upp lite nu.

Fredrik är ju som ni läst anmäld till Stockholm Maraton så han kommer nog säkerligen öka i löpningen, medans jag ska försöka vila en ömmande höft lite så asfaltlöpningen blir inte min prio veckan som kommer. Hoppas jag kan vara redo för halvmaran här i stan 23 Maj.

Hmm what else? JO ikväll beställde vi Inov-8 jackan jag skrev om i Lördags. Blir väldigt intressant att se vad den går för. Vi kommer även att se ut som ett gammalt par som spatserar runt i samma träningsoverall haha.
Ni som inte läst inlägget om utrustning, gör det,  och missa inte Fredriks berättelse om dagens långpass på cykel just under detta inlägg.
Nåja här kommer statistiken från 4-10 Maj


Håkan. 126,26 Km. 10 tim 10 min



Fredrik. 149,18 km. 8 tim 06 min




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv