onsdag 3 februari 2016

Tjena. Nu är jag igång på allvar. Håkan alltså. Kompenserar senaste tidens bloggtorka med ett gäng inlägg=)

Idag blev det som jag lovade mig själv comeback i simbassängen. Pontusbadet i stan är stängt för renovering så jag fick snällt åka till Gammelstad och testa där istället.
Jag fick ett par simglasögon av min syster i julklapp som jag premiärtestade idag. Toppbetyg! Dock hade jag spänt dem lite för hårt. Såg nästan ut som jag hade två blåtiror när jag var färdig :D

Jag slog iallafall längdrekord i min oerhört korta simkarriär (tre gånger). 2250 meter. 90 längder. Väldigt nöjd med det. Fick lite strul med en axel och tyckte det räckte ändå. Nästa gång tar vi 100 =)

Senare på kvällen blev det en till premiär. Testade nämligen boxningssäcken som kom upp igår. Det var kul, och svettigt.  En bra träningsdag är slut och nu ska jag sova.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar