tisdag 16 februari 2016

Håkan vid knapparna.
 Jag har inget speciellt att skriva direkt men..=)
Jag ska vara med i ett skidlopp. Haha kul. Nederluleåstafetten, 12 mars. Jag har alltså en knapp månad på mig att åka. Nåja, blir nog en kul grej.

Sprang första lite längre sträckan på ett tag i söndags. Några dagars ymnigt snöfall gjorde att underlaget minst sagt var utmanande. Skrapade ihop 12 km, tanken var längre men blev ruskigt trött i fotlederna av underlaget så tog den lite kortare vägen hem. Ingen känning i hälen så det var positivt.
jag testade även de nya sponsgrejerna för första gången. Vill testa igen innan utvärdering.

Löparskorna jag beställde kom igår. Hunnit haft dom på mig en liten stund. Verkar intressant. Mer testet kommer göras innan jag bestämmer mig om jag skall behålla eller inte.

Idag tar jag en planerad vilodag för att imorgon göra debut på Ormberget. Gäller ju att få några mil på skidorna nu=)

Förra veckan hade jag en dryg timme mer träningstid än vad jag lyckas komma upp till sista tiden. Fortfarande ett par timmar kvar för att jag ska vara riktigt nöjd. Men det kommer.

Nää nu ska jag mysa ner mig i soffan=)

Hejrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar