söndag 21 februari 2016

Håkke tillbaka.
I dubbel bemärkelse. Dels på bloggen efter Freddans senaste inlägg och dels tillbaka i träningen igen.
I Fredags tog jag mig till Lars som jag flaggade för. 45 min i stolen blev det - ruskigt skönt! Tack för det.

Vilade lördag från träning, gjorde några rehab övningar bara.
Men idag söndag kändes allt bättre. Jag var så sugen att få upp pulsen på riktigt. Löparskorna på och ut i stormen. Tog en avstickare bilvägen upp till Långberget. Gosse vad tungt det gick i skoterspåren.
sista biten var i rejäl motvind, så det kändes som att jag stod still nästan.

Det var så himla skönt att vara tillbaka efter tre dagars vila. Så skönt att jag brände av 50 min styrketräning också=)

Nu blir det lugnt resten av kvällen och tagga för jobb imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar