torsdag 18 februari 2016

Håkan är här med en tidigt morgoninlägg. Igår på min lediga dag tog jag vara på dagsljuset och gjorde premiär på Ormberget. 5 km tre gånger blev resultatet. Skönt med ganska mycket platt åkning så jag kan fokusera lite mer på Hur jag åker. Går inte riktigt i Antnäs där det bara är uppför eller nedför. Alltså 15 km och längdrekord:)  låg på ca 90% av maxpuls så jag krigade på. Jag blir livsfarlig på tävlingen :)
På kvällen kände jag att jag behövde återhämta mig lite så drog ut på 13 km löpning i väldigt lugnt tempo. Det var himla skönt. 

Efter jag varit på Ormberget körde jag ner till Chrille och Erika för en varm dusch, kaffe och lite snick snack. Det var trevligt. Bra att kunna utnyttja sina vänner då en har chansen :):)


Skön temp, men hur ska man göra för att inte frysa som fötterna??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar