onsdag 4 maj 2016

Tjena. Håkan tillbaka. Det har blivit en del cykling på senaste. Precis som ni ser på inlägget som Fredrik skrev nedan. Igår hörde han av sig igen och ville ha lite draghjälp från Antnäs. Han cyklade från Rutvik till Antnäs, åt middag och cyklade hem igen. Jag hakade på till Kallax och vände sedan hemåt. Det blev riktigt kallt sista halvtimmen och skyndade mig hem.

Jag var till sjukgymnasten i tisdags. I och med magsjukan där jag inte kunde jobba med hälen så tappade jag rätt mycket i rehaben och var nästan tillbaka på noll. Nu ska jag backa en dryg vecka i programmet för att sedan börja öka igen. Idag en månad till maran. Blir en kamp mot klockan.

Idag blev det shortspremiär på löprundan. Såå skönt att slippa ha elva lager kläder på sig.


Nu har även min slackline tinat fram. Riktigt bra balansträning. Lägger upp en bild från förra året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar