tisdag 24 maj 2016

Hallå på er. Håkan Tillbaka. Sen sist jag skrev har jag hunnit fylla trettio år. Därav det korta uppehållet från bloggen. Sanningen är den att träningen också fått ett litet uppehåll. Har helt enkelt inte haft tid. Och efter helgen inte heller orken=)

Idag var jag på en sväng i löparskorna. Kändes rätt bra så for lite längre än tänkt. drygt 14 km blev resultatet. Det innebär vårens längsta pass  wiiiiee! Hoppas hälen svarar bra nu för det är bara tio dagar till maran!!
Jag kommer nog inte ha något speciellt schema inför loppet utan bara försöka springa så mycket som möjligt fram till start. Ligger så långt efter så kan behöva alla kilometrar jag kan få.

Imorgon planerar jag för att ta mig till och från jobbet på cykeln för första gången i år.

Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar