tisdag 31 maj 2016

Fyyyyyra dagar kvar och det är Håkan som skriver. Jag börjar känna lite fokus och målmedvetenhet inför maran som jag inte känt på hela säsongen. Blir nog bra det här.

Igår måndag gjorde jag mitt sista löppass inför lördag. 6.5 km i maklig fart. Gav väl kanske inte så mycket men var himla skönt att springa i underbar kvällssol. Linuz cyklade bredvid och fick se byn från sin bästa sida. 

Idag blev det ett bättre rehabpass för hälen följt av en del coreträning. Gjort väldigt lite styrketräning på slutet, vilket är medvetet. Fick ändå ihop 31 timmar totalt i maj. Nöjd!


Imorgon eller på torsdag planerar jag att göra lite tempoökningar på cykeln. Ett sista pass innan lördag. Eftersom jag inte får springa några snabba intervaller tänkte jag ta det på cykeln istället.
 Alltså blir det vila onsdag eller torsdag, samt fredag. Hoppas vara fit for fight lördag 12:10
Vi hörs imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar