torsdag 4 juni 2015

Tjena. Håkan här. Jag har inte skrivit något på ett tag, men här kommer en uppdatering.
Förra veckan var en lugnare vecka för mig. Det var planerat och kroppen fick tillbaka lite spänst. Lyckades ändå samla ihop nästan 40 träningstimmar den månaden.
Denna vecka jobbar jag kvällsskift. Det innebär morgonträning. Blir inte lika långa pass men satsar på mer kvalité.
Samtliga pass denna vecka har gjorts på tom mage, förutom vatten och kaffe då. Passar bra då det inte blivit så långa pass.

I veckan kom mina skor som jag ska använda på loppet. Inov-8 race ultra 270! Använt dem två pass nu och jag är nöjd. Mer om dem kommer senare.

Mitt mål om 1000 km löpning 2015 fortsätter. uppe i ca 560 km nu

Visar några bilder från föregående vecka. Och en FANTASTISK video från ett pass i Antnäs, då backintervaller stod på schemat.

Glöm inte att läsa Fredriks inlägg om Sthlm Maraton.


Backen i Antnäs. seg! I bakgrunden syns Måttsundsbacken.

En fin dag på Långberget

In i skogen bara

Efter löpning på Mattisberget i spöregn!!

Bad till solguden

 Ersnäs Taxi storsatsar på sitt ansikte utåt =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv