söndag 21 juni 2015

Hejsan. Jag som skriver heter Håkan och jag tänkte leverera veckostatistiken i vanlig ordning på Söndagskväll.
Bloggen har haft lite midsommarledigt, hoppas ni är okej med det. Vi vill påpeka att vi inte vilat från träningen bara för att det nalkas högtider.
Jag har tyvärr varit sjuk i veckan. Måste dragit på mig Göteborgspesten eller liknande för jag har varit liggande Ons - Fre och har sedan börjat känna mig för lite grann. Nu känns det helt okej, bara snoken som bråkar lite. Trots detta har jag lyckats skrapa ihop över 8 timmar träning och det är jag stolt över. Även om vissa pass varit lågintensiva. Slutpratat från mig. Här kommer siffrorna.
15 - 21 / 6
Håkan

72,6 Km. 8 Tim 13 Min


Fredrik

75,2 Km. 6 Tim 50 Min


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv