torsdag 9 april 2015

Idag har inte benen känts fräscha alls! Kände direkt när jag vaknade att detta skulle bli en tuff dag=)
löpt ovanligt mycket i början på veckan och dessutom på väg. Det sätter sina spår. Därför var det ruggigt skönt att dra ett yogapass kvällen till ära. Måste verkligen försöka få in yoga som en rutin i min träning. Jag tycker mig få ut mycket av det. Rörlighet, lugn, fokus, styrka. Plus att det vilar hjärnan lite från att gnugga väg eller nöta armhävningar. .

Jag har fixat så att även Fredrik kan gå in här och skriva sina egna inlägg. Till en början kommer han att ligga lite lågt men sticka in med något inlägg här och där.
Då vet ni om det är något som inte stämmer helt plötsligt=)

Annars så längtar jag till skogen tinar fram. Kollade lite bilder från förra säsongen och blev himla sugen. här kommer några härliga.
Ni kan klicka på bilderna för att få dem i riktig storlek.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv