torsdag 16 april 2015

En lite lätt uppgiven Håkan som skriver detta inlägg. Har nämligen känt mig lite hängig hela veckan och misstänkt att någon närliggande förkylning kan vara boven. Igår försökte jag mig på 10 km med lite tryck bakom. Kroppen svarade inte som jag ville. Benen var fortfarande lite slitna från helgen, kanske inte så konstigt men jag hade inte kraften när det började ta emot vid 6 km. Kämpade i mål med hygglig fart men inte riktigt vad jag hoppas på.
Idag kom det då som ett brev på posten (paket på DHL) Halsont, och än mer hängig. Ställde in allt  vad träning heter ikväll och lagt mig i sängen 19:00 efter att ha matat ingefära och citroner med mera.
Blir så frustrerad då jag knappt varit sjuk på evigheter och nu kommer allt på samma gång. Nåja jag hoppas jag kan hålla denna förkylning lite på avstånd så ska jag nog vara igång snart igen.



Må bra, hoppas du har tränat ida'



Ps. Det blev bara drygt 9 km... Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv