tisdag 21 april 2015

I veckan jobbar jag 10:00-19:00. Det innebär att jag brukar försöka träna på morgonen. Har jag bra med energi kan det bli ett till pass på kvällskvisten också.  Även om jag jobbar till 19 så försöker jag att gå och lägg mig ungefär samma tid som vanligt och kliva upp i god tid så jag hinner träna och ta det lugnt.  Jag tror det är rätt sätt, dock blir det inte så mycket annat än träna, jobba och sova dessa veckor.  Här kommer en bild från Måndagsmorgonens cykeltur.
Ser lite roligt ut men vad tusan..

Idag då. Klev upp, tog en kopp kaffe och begav mig iväg på tom mage. Om man lägger in en del sådana pass lär man kroppen att använda sina fettdepåer som bränsle,då dessa räcker mycket längre. Blir en del i uthållighetsträningen.

Tänkte testa kroppen efter sjukdomen med ett rejält backpass. Har en backe i Måttsund som är 1,2 jobbiga kilometer. Jag kan meddela att det kändes att inte allt stått rätt till i kroppen på sistone.  Jag fick några svängar iallafall. Jag kan lova att det inte var sista gången denna säsong.
Stötte på en huggorm också. Lite väl tidigt för att dem ska komma fram kan jag tycka. Men men, de måste få finnas också.

Jag har sjuklig träningsvärk i benen kan jag berätta. Tränade ben i helgen plus en del cyklande, också detta backpass då..Hujja känner mig gammal=))

Annars då? Jo jag var på ett minst sagt intressant möte idag på förmiddagen. Mer info om det kan jag lova kommer att komma upp här inom kort.

Bjuder på några bilder från backpasset också.

Snygg hatt

Viktigt med färgmatchning 



Nu ska jag ut och göra några chins i ett träd. Hejhå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv