lördag 9 april 2016

Tjena Håkan igen. Väntar spänt på Fredriks nästa inlägg. Vet att han har ändrat om lite i träningen och börjar göra sig fit inför sommarens bravader..

Jag tänkte komma med ett litet cykelinlägg. I torsdags kom den.  Det var mycket att packa upp och mycket emballage att ta av.


Möt Tove

Jag har varit lite osäker på storleken. Jag vet helt enkelt inte hur det ska vara..? Och den passade inte i trainern jag lånat. Så innan jag tog ut den så slängde jag in den i bilen och begav mig till jobbet. dryga hundra meter betong gjorde susen och det kändes bra efter smärre sadeljusteringar.
Beslöt mig att ta ut henne på jungfrufärden. 15 km fick räcka och det kändes ovant i benen. Syra=)
Kändes bra, helt klart. Kom upp i ganska fina hastigheter när jag testade trycka på.

Väl hemma. Ner i källarn och putsa lite =) Vem behöver köpa cykelställ för flera tusen kronor.
Perfekt arbetshöjd också=)

Nyss har jag gjort en beställning på två flaskhållare med flaskor, cykelbyxor, tröja och en sadelväska. Gjorde några riktiga fynd! KAMPANJ! Tänkte det kan bli snyggt med gröna detaljer på hojen.




Hujja vilken materialsport det är.. Inte bra för plånkan detta.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar