lördag 16 april 2016

Hej hej kära läsare. Det är Håkan som skriver. Idag är det lördag och jag hade tänkt mig lite längre cykelpass. Vaknar upp till snöfall!? Känns väl sådär.
jag ska nog åka in till stan och kika på cykelbyxor istället. Fick hem ett paket i veckan med prylarna jag skrev om tidigare. Allt bra men just cykelbyxorna blir att skicka tillbaka. Kände mig som Borat med dem på.

Igår var jag och sprang sju kilometer. Precis enligt sjukgymnastens råd. Första km gör ont i hälen men sen släpper det. Precis som tidigare. Det är okej säger hon, bara det inte blir värre.

En tanke slog mig under färden.
 
Jag är lite irriterad och less över att jag inte kan springa så långt och många gånger som jag vill utan får hålla mig till 7 km / varannan dag. För ett par år sedan orkade jag knappt springa 7 km.. =)
 Jag är tacksam för dit jag kommit och jag får ta det för vad det är helt enkelt.

Nu dricka massa kaffe och göra mig klar för utflykt.
tjao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar