onsdag 13 april 2016

Tjena Håkan hära.
Jag var till sjukgymnasten imorse. Jag fick nytt schema. Väldigt likt det förra men den skillnaden att jag ska springa 7 km varannan dag =) Känns det bra ska jag öka till 10 efter en vecka sedan 13 osv. Hoppas det svarar bra.

Bestämde mig för en triathloninspirerad dag idag. Åkte till simhallen och körde 2000 meter. Var ganska ensamen i hallen så testade lite mer frisim. Kändes bättre än tidigare. Blir sjuk andfådd och kan knappt andas men mycket bättre än tidigare försök. Kul.
Sedan ombyte. Handlade lite mat och bytte om till utekläder. Upp på hojen och krigade mig igenom 20 km i mestadels motvind. In och tanka TAILWIND och snöra på mig löparskorna. Hujja vad stumma benen var. Ja hela kroppen var trött, plus att jag inte sprungit något alls på några veckor. Efter ca fyra km kom benen igång något. Det blev sex km och jag var mör i kroppen. Härligt. Känns som att jag inte riktigt tränat när jag inte kan springa. Detta fixade biffen=)

Nu ska jag med gott samvete ligga i soffan en stund.

HEJ Å HÅÅ


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar