onsdag 6 april 2016

Sjätte april och snön vräker ned.. Ljuvligt. Not!! Fredrik blir väl nöjd när han kan åka skidor några dagar till=)

Jag Håkan passade på att köra till simhallen för att brösta igenom hundra längder. Simmade bredvid en med Ironman simmössa. Mäktigt. Eller ja bredvid och bredvid =) mötte honom några gånger per längd haha.

Det är så märkligt. Kämpar på som fasen första typ sextio längderna med andningen. Sedan när det väl släpper så kan jag vara under ytan hur länge som helst känns det som. Riktigt skön känsla det. Bara mata på. Idag var jag ensam i bassängen från början sedan blev det himla mycket folk. Jag klev upp en stund och bastade för det blev typ kö i bassängen.  Hoppade i när det lugnat sig lite och körde typ 15 min till.

Nu har jag just avslutat dagens rehab så nu ska jag luta mig tillbaka i soffan en stund.

På återskrivande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar