söndag 26 juni 2016

Tjabba Håkan som skriver.
Midsommar är över för denna gången. Hoppas ni har haft det bra

Jag tänkte berätta lite om gårdagen. Jag har haft dåligt träningssug i helgen men bestämde på fredagen att imorgon måste jag ta mig ut i skogen och springa. Sagt och gjort. Packade västen med lite grejer och stack iväg. Tänkte springa kanske 12-15 km. Jag tog det lugnt och gick ibland, speciellt runt de lerigaste partierna. Väl hemma igen visade klockan drygt 20 km. Riktigt nice och det första lite längre skogspasset för i år. 
Hälen spökar fortfarande. Sub två månader till vasan. Börjar nog ge upp att det ska hinna bli bra tills dess.
Eftersom jag inte tänkte springa så långt så hade jag inte ätit nog mycket så blev lite låg på energi, men det gick bra.
Stötte på en grävling!!! Sjukt coolt. Aldrig sett en förut. Himla stora dem är.

Tyvärr har senaste tidens regnande gjort skogen blöt och geggig igen. Ingen big deal men är ju som skönt om det är torrt.  Riktigt varmt var det igår också. Så härligt=)

fint vid fäbodarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar