söndag 12 juni 2016

Tjena Håkke här. Då var vi igång igen. En vecka har passerat sen maran och vi har kört igång på allvar. Söndag dagen efter loppet var jobbig. Vi gick på stan en dag och hade ont lite varstans. På måndagen var stelheten borta och både jag och Fredrik var på en lättare cykeltur på ca 20 km bara för att få röra benen. Fortfarande lite tunga men ingen smärta. Sedan dess har det känts riktigt bra för oss både och vi har kunnat köra på bra pass.
Jag själv har inte lagt ner lika många timmar som jag brukar utan ökat gradvis. Idag stack jag ut på en cykeltur på 36 km för att sedan slänga på mig löparskorna och drog upp i skogen. Mötte Linuz uppe vid Långbergsstugan så jag visade han mina favoritstigar.
Jösses vilken dag det var i skogen. Sol, lite vind, mestadels torrt och knappt nå mygg. Så otroligt härligt, och som jag väntat.
Bägge passen kändes riktigt bra och var sugen att göra ett till pass senare men höll mig i kragen=)
Kul att vara igång så fort efter maran, det trodde jag verkligen inte.
Idag har Fredrik gjort debut i cykeltävling. Han får skriva om den själv. Det hände en otäck olycka bland annat.

Det var en liten uppdatering bara så ni ser att vi lever.
ha de så bra
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar