lördag 9 juli 2016

Hej hej och ursäkta för tystnaden. Jag skyller lite på Fredrik som är helt tyst nu förtiden. Vi ligger båda två i ganska hård träningsfas just nu, även om jag kan öka litegrann ännu. Målet under juli är att det måste bli en tuff månad med styva 30 timmar. Annars kommer det bli tufft på Vasan.

Sommar nu med allt vad det innebär på sidan om. Jag har haft liiite svårt att få tiden att räcka till sista två veckorna. Plus survädret som varit sista tiden. Har velat cykla mer men att ge sig ut i pissregn är lite mer än vad jag orkat med.
Börjar få lite fokus vilket känns bra. Strikt med käket och har faktiskt tappat något kg. Ingen onödig vikt vill jag ha på loppet.

Fick tävlingströjan från Bergslöparna igår! Riktigt fet. Väntar på shorts också. Sen är vi fit for fight på racedagen

Nu ska jag proppa i mig frulle sen upp på sadeln för en sväng. Får se vart det bär av. Ha det gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar