lördag 24 oktober 2015

Tjena det är Håkan.
Jag har inte sprungit på hela veckan. Vilat sen helgen. Började sprätta i benen igen vid onsdag, torsdag. Vilket brukar vara ett teckna på att det är dags=)
På fredag kunde jag inte hålla mig så skyndade mig upp i skogen efter jobbet. Blir mörkt så jäkla snabbt nu. blev ingen lång sväng men herre vilka stigar jag har hittat när jag varit på promenad i veckan. Det var sååå kul. Pulsen matade på mot max men det kändes inte jobbigt. Himla skön känsla.

I övrigt har jag dubbat mina skor med Best grip. Både för att det är halkigt i skogen nu,  och för att snö och is är på väg. Recension om dessa kommer när jag testat mer.

Mycket nya prylar på ingång nu. Vann dels en ny rygga på intervallutmaningen, och så en ny klocka och en pannlampa att testa lite. Allt kommer upp här såklart!

Det var en liten uppdatering.
 
Må väl.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar