måndag 5 oktober 2015

Tjeeeena Håkan skriver.

Direkt jag slängde av mig skorna i hallen rullade jag ut yogamattan på golvet. Behövde samla mig lite efter tung dag på jobbet. Blev en session som kallas Yoga for runners. 40 min skön och jobbig yoga. Inget avancerat direkt.

Sedan var det dags för lite löpning. Enligt mitt schema (kommer skriva mer om det någon annan gång.) skulle jag springa 30 min i lugnt tempo. Ett slags recovery pass efter en del längre distanser på sistone. Eftersom det hunnit bli mörkt och jag ville springa i skogen så var det rätt läge att testa pannlampan jag lånat av Fredrik.Var spännande=)

Jag känner mig i bra löpform just nu. KUL. Det bara kom helt plötsligt. Därför blev det i lite hårdare tempo än vad det var tänkt. Så trist att bromsa sig själv när det känns bra.

Bjussar på en kort video från stiglöpning med lampan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar