lördag 7 januari 2017

Tjenare. Håkan från Australien hära. Igår, bara några timmar efter att jag landat här sprang jag en trailtävlling. Mycket upp och ner i rejält branta backar. Slalombacksbrant:) 8 km och jag spurtade in i mål på 37:54. Helt klart nöjd med det med tanke på banan, 3 veckors sjukdom och 27 timmars resande i benen. 
Magisk bana där man sprang i stoor skog med små bäckar överallt. Väntade bara på att se någon krokodil:). Avslutningsvis sprang vi längs stranden vid great ocean road. Väl i mål knöt jag av mig skorna och svalkade mig i vattnet. Sååå gött. 
Trevligt lopp med ca 2000 deltagare. 
Speakern vid starten ropade ut " we even  got a guy from lulea sweden here today" och så förklarade han hur långt bort det var osv. Kul:)
Rjält med träningsvärk i benen idag från backarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar