fredag 20 januari 2017

Kul att läsa om fredriks lopp. Han är stark. 
Själv är jag så långt ifrån skidor man kan komma. 
Igår var jag på ett gruppass. Första gången för mig. Någon slags pilates där man ligger eller sitter i en maskin med morstånd som styrs av olika hårda fjärdrar. Och sen gör olila rörelser. Blandning av styrka och yoga. Roligt och jobbigt. Bra träning för styrka, balans, rörlighet och stabilitet. 50 min gick fort. Blir nog fler gånger. 

Igår var jag till stan och köpte nya sportbrillor. Oakley Jawbreaker blev det. Jag valde customized vilket innebär att jag fick välja allt från färg på alla delar till lins osv så mina är nog hyfsat unika. Känns kul:) riktigt bra känns dom och en väldig skillnad mot mina gamla 200 kronors. Dom är stora vilket är perfekt när man ligger lågt på cykeln. Mina gamla skymde när jag var framåtlutad. Linsen heter prizm road och är skapad just för cykling och löpning. Väldigt skönt ljus. Såhär ser mina ut. 
Väldigt nöjd och sätter härmed lite press på freddan. Vet att han är sugen:) 
Hur ska vi annars vinna Iron man ? :D

Allt för denna gång. Nu ska jag fundera ut om och vad jag ska träna idag. 
Häääj










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar