fredag 21 augusti 2015

Tjena Håkan här. Som ni märker ligger bloggen lite på is. Dels för att fundera ut vad nästa steg blir med bloggandet och dels för att jag inte haft mycket att skriva om..
Efter loppet har jag haft stora problem med fötterna. Vrickade nog till tassarna lite för många gånger under loppet så fotlederna har fått några körare. Långa dagar på jobbet har inte hjälpt till:/ tvärtom så har jag stora problem att röra mig smärtfritt slutet på dagarna.. Hoppas det blir bättre snart för nu vill jag ut och springa!!

Vilket mottagande filmen fick. Wow. Över 500 visningar på ett par dagar och folk vi inte har någon aning vilka det är har delat vidare och skrivit fina saker.  Otroligt. Kul.



Denna kille kom förbi mig på jobbet idag. Vilken maskin han är. Otroligt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv