måndag 14 december 2015

Tja. Håkans tur att skriva av sig lite.
Jag kommer från en hyfsad träningsvecka. Den har innehållit löpning, simning, och styrketräning.
I lördags var det kanonväder ute så jag tog mig såklart ut i skogen för att springa. Lagom med snö i skogen så det går att springa utan att plumsa allt för mycket. Jag tog med mig kameran för att kanske fånga några fina bilder. Det slutade med en film=) Ni hittar den på höger sida på bloggen eller på länken längst ner i detta inlägg.

På söndagen kom kylan till oss på riktigt. Jag hade bilen hos Lasse i Ersnäs sen kvällen innan så sprang helt enkelt dit och hämtade den. Jag är inte van kylan så det kändes lite annorlunda, men det gick helt okej.
Efter det lekte jag med skivstången litegrann. Marklyft, tåhävningar, frivändningar och sumoböj. Börjar kännas idag=)
 Idag blev det lite lugnare. 30 min på boxningssäcken fick räcka. Riktigt längesen jag fick ge den en omgång. Svettningarna kommer igång ordentligt trots den svala tempen i källaren.

Nåja här kommer då videon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar