onsdag 23 december 2015

Hej Håkan här igen.
Denna vecka har börjat så himla bra för min del. När jag är ledig har jag hur mycket tid som helst för att träna. Jag har passat på och kört typ två pass om dan. 

Igår smällde jag av ett ryggpass här hemma på förmiddagen. Sedan mot badhuset och badade i 4 timmar med barn=) Jobbigt ändå. På kvällen fick jag för mig att dra iväg på ett lugnt löppass för att varva ner lite från de hårdare passet på Inpuls dagen innan. Sprang bara efter pulsen och försökte hålla den under 150 så farten blev där efter. Det var riktigt skönt att bara mysa på. Jag hade tänkt mig att springa typ 6 km men det slutade på 12. Så kan det gå när man har roligt=)

Idag körde jag in på Inpuls igen och drog av ett intervallpass på bandet. 2 km uppvärmning. 4 x1000 m i högfart, 1 minuts vila och 2 km nedjogg. Det fick räcka. Får se om det blir något mer idag.

Jag bjuder på några bilder från löpning i veckan. Hoppas ni gillar dom.

Tjoo





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar