söndag 29 november 2015

Hejsan. Håkan
Sämsta träningsveckan för min del.
Började ju med stukad fot fredag förra veckan. Inte kunnat springa. Jag blir inte som folk när jag inte får springa.
Jag har gjort några styrkepass med fokus ben och en del rehab för foten, men har inte haft något driv att köra på med något annat.

ikväll var jag och testade springa.. Blankis på vägarna gjorde ju inte att det blev enklare. Använde skorna jag dubbat och ändå var det lite problematiskt.
Det var skönt att få lunka på litegrann. Nu gäller det att öka långsamt en tid framöver. Försöker intala mig själv att det kan vara bra för kroppen att vila från löpningen en vecka.

Mer då.  Kom ett paket Clifbars från Northsport tidigare. Perfekt att ha på långpassen.
Klockan jag skröt om så mycket i tidigare inlägg är skickad till Garmins servicecenter för översyn.
GPSen i skogen visade så jäkla mycket fel.. Tråkigt men sant.

Priset från mina ultraintervaller kom äntligen i veckan. En väst från Ultimate Direction. Jag kommer skriva mer om den när jag testat den.

Nog om detta. Sömnen kallar. Ny vecka framför oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar