söndag 1 november 2015

Hej det är Håkan.
Fredrik har ju precis fyllt år. Av mig fick han ett träningspass i Måttsundsbacken som present.. Igår var vi där och körde ett riktigt bra 90 minuters pass i backen.  Ovanligt mycket folk på plats. Älskar att alla som är där hejar på varandra och peppar. Det behövs när pulsen börjar hoppa utanför kroppen.
Vi filmade en del under passet och nu har jag klippt ihop ett litet klipp=) Kommer upp senare.

Jag tänkte lägga upp en veckostatistik. Inte för att göra det varje vecka utan bara så ni får se hur en vanlig vecka kan se ut för oss just nu. Cykeln och rullskidorna är bortplockade för säsongen så det blir mest löpning och styrketräning. Fredrik har även börjar simma en hel del. Tänkte testa det så småningom jag med.

 Håkan 38,96 Km. 7 Tim 29 Min


Fredrik 55 km. 8 Tim 24 Min



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar