söndag 22 november 2015

Hallo! Jag, Fredrik, vill också meddela att jag fortfarande lever och träningen rullar på. Igår var en stor dag. Premiär på skidorna. Tanken var att åka till Ormberget på ren chans. Men precis när jag byter om så kommer farsan via morbror med ett tips. Sävast ska tydligen ha lyckas få ihop ett spår på natursnön som har kommit.  Otroligt!

Efter lite felkörning så lyckades jag komma fram till Sävast skidspår. Farsan haka på och tog några varv. Jag körde ovallat. Endast stakning. Lyckades få ihop ca 17 km.

Idag stod Ormberget på menyn med nydragna konstsnö-spår. Fina hårda spår och jag och morbror mata på på den 1,3 km långa slingan. Slutade med tot 18 km.

Nu är jag igång! Laddad till tusen. Första tävlingarna blir Kronanloppet och Renrajden i början av Januari. Mål startgrupp 3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar