onsdag 23 september 2015

Tjena. Jag lovade ju en stor nyhet sist jag var här.  
Det är nämligen så att jag har bestämt mig för nästa utmaning. Och en utmaning är verkligen rätta ordet. Jag tar steget in i ultravärlden. Jag är anmäld till UltraVasan! 90 km löpning på den klassiska banan mellan Sälen och Mora.
Loppet är 20/8 - 2016 . Det innebär att jag har lite mindre än 11 månader på mig att träna inför detta. Lär behövas.
Jag har ännu inte riktigt fått Fredrik såld på denna idé, så det ser ut som att jag är ensam på denna, men jag jobbar på det. 

Jag vill givetvis fortsätta att blogga om detta, men har inte riktigt bestämt vilket upplägg jag vill ha. Under tiden fortsätter jag har skriva hära lite då och då.

9 mil skogslöpning....!!??? Hur tänkte jag där



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar