onsdag 16 september 2015

Idag är det onsdag, vilket betyder att jag är ledig från jobbet och att mer träning står på schemat. Jag har känt mig lite hängig senaste tiden, som att någon förkylning är på gång.
Det blev därför ett lugnt myspass denna fina höstmorgon.

Vindstilla, alla träden och ängarna börjar ändra färg och förbereda sig för vintern. De fåglar som inte flytt söderut gör sitt bäst att hålla igång sin sång, men det blir färre sånger för var dag som går. Oerhört frisk luft och de fallna löven på backen ger ifrån sig ett härligt ljud när man landar med foten gång på gång.
Jag försökte verkligen ta in allt detta på dagens pass och inte fokusera på fart och tid. Jag lyckades rätt bra med detta och höll bara koll på pulsen så att den inte stack iväg någonstans.

kan man bara hitta motivationen till att ta sig ut och springa denna årstid så är det nog den bästa tiden.

Testa vettja!

Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar