fredag 31 mars 2017

Tjena. Håkan här. Vårvintern har visat sig från sin bästa sida, det har inneburit en ökning i löpning för min del. Även testat skogen vid några tillfällen. Så skönt med ljuset när man tränar. Hälen har svarat bra också men jag fortsätter vara försiktig och tänker på vad jag gör.
Varit på Uppstarten av Team nordic trail. Det var riktigt roligt. Mycket snöpuls på Ormberget.
Häftigt att få springa med förebilder som Miranda Kvist och Christoffer Eriksson. Vi får se om det blir någon med gång. Inte så sugen att betala vad som krävs om jag ska va helt ärlig.

Vägarna är bara på många ställen. När törs man ta ut cykeln på premiärtur?=)

Jag och Fredrik har blivit medlemmar på riktigt i Luleå Triathlon och jobbar nu med att få till tävlingslicensen som man måste ha för att få tävla.

Nå det var en lite uppdat från mig. Vi hörs.
trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar